Online Shopping

Kupnja putem interneta revolucionirala je poslovanje dovodeći poslovanje na web, gdje su kupci prije morali osobno kupovati proizvode. Zaista, bilo je samo pitanje vremena kada će kupnja krenuti putem interneta. Savršeno je nadopunio korištenje kreditnih kartica i želju da se radnje obavljaju jednostavnim uz što manje truda. Danas je e-trgovina industrija u procvatu koja je definitivno transformirala tradicionalni konzumerizam i vjerojatno je počela istiskivati veliki dio toga.

Kupnja putem interneta ima mnogo privlačnosti i razne prednosti klikanja i pokazivanja kako biste napunili košaricu umjesto da je gurate okolo. Jedina, najosnovnija prednost online kupnje je kako je to smiješno jednostavno. Sve što trebate je računalo i bežična veza na raspolaganju, a možete naručiti bezbrojne narudžbe izravno od kuće, ne pomaknuvši se ni za inč osim udaljenosti koja je potrebna vašim rukama za tipkanje i korištenje miša. Ne morate se voziti od trgovine do trgovine, satima pregledavati kako biste pronašli ono što vam treba, lutati okolo tražeći parking ili čekati u dugim redovima da dođete do blagajne. Sve što trebate učiniti je proguglati ono što želite kupiti i imate tisuće opcija koje su vam dostupne tako da je gotovo nemoguće ne pronaći ono što tražite. Također možete pročitati o proizvodima i pogledati recenzije kupaca kako biste točno znali što kupujete. Ukratko, online kupovina štedi puno vremena. Kupnja putem interneta također je dostupna 24 sata dnevno, dok mnoge javne trgovine nisu. A što se tiče odabira, na internetu je dostupno sve više i više vrsta proizvoda nego ikada prije. Čak su i kvarljivi proizvodi sada dostupni na internetu uz elektroniku, odjeću, igračke i sve ostalo.

Naravno, online kupovina ima svoje nedostatke. Iako možete pročitati sve o tome što kupujete, ne možete ih isprobati ili isprobati. Proizvodi se mogu vratiti, ali proces njihovog slanja može biti problematičan. Također, online kupovina dehumanizira mnoge aspekte konzumerizma. Više ne komunicirate s drugim ljudima — gotovo je nemoguće više nazvati službu za korisnike i razgovarati sa stvarnim ljudskim bićem. Drugi problemi su da je online transakcija novca rizičnija nego osobno, a lakoća internetske kupovine mogla bi olakšati razvoj “šopingholizma”.

Online kupovina je korisna i tu je da ostane, to je nepromjenjiva činjenica. Ali još uvijek možemo birati kako ćemo kupovati proizvode i čini se mudrim držati svoje kupovne navike pod kontrolom.